|
|
| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 4 日 星期三  |
| 2007-07-04 |
分類: 未分類 |
我番黎啦!!!!!!
之前本blog主實在不幸
因在最上一次打blog ga時候本qooza改版
所以冇曬d相
而之後就係exam
所以無時間打><
在此致歉之前黎左本blog但係睇唔到野ga人
講番今日
是派卷的日子
有係禮堂ga同學都應該聽到我個名
雖則我係全班chem ga第三名
開頭真係勁開心
因為我知道我ga努力唔係白費ga
但係....講真...唔係串人
之後我愈黎愈覺得真係唔覺得7字頭好勁
love班ga moumou同我同分
但係佢都攞唔到3名次內
所以我覺得係攞8字頭先真正ga高分數
英文
相信係歷來最低
未試過聽講讀寫裡面得一樣合格
完全對未來冇希曬望
ih
都係歷年來最高ga一次
雖則得5字頭
但係第一次合格
(thx mr. tam)
成績還可以吧
期待住聽日ga bio
聽miss.薛講我mc全部correct
但係好驚希望愈大,失望愈大
同麻驚睇錯我個名,睇左grace個名
(d老師成日將我地兩個名調轉)
放左學食完lunch之後
去左yuki屋企打牌
勁開心,勁好玩
第一次食湖就自摸!!
好野!(不過得6番^^)
佢d倉鼠都好得意
仲比moumou整到飛左落地
笑到我地死!
|
|
|
Antony Tam 於 2007-07-26 05:20 PM 發表:
Great to know that you can get a pass in IH.
Antony Tam
|
|
|