相信今日係hall入面ga同學都應該到好悶
我地faith班同love班重要坐麻d咁硬都x咁ga木板
真係全最辛苦ga會
由大約8:30到12:00幾真係悶到白痴
白痴ga訓輔講座同無聊ga ih project presentation
想番起都想死= =
跟住去左rachel屋企打牌+睇漫畫
恭喜phoebe終於學有所成
(不過rachel d牌細到....好難搭牌><)
跟住番到屋企再煲漫畫ga時候想起聽日係約左terri佢地去沙灘
但係搞到一輪野先安排好時間
傾緊野ga途中重要比ar媽捉去做家務
個陣差d搞到唔想去
但係最後都順利搞掂左....
希望聽日唔好咁曬太陽啦><
同麻聽講果d風景幾靚
如果部腦聽話ga話就post上黎啦~
|