今日真係太好玩啦^^
未試過去沙灘咁好玩
今日成8:45就要出門口去石澳泳灘
本來約左10:00ga佢地
我因塞車ga原固所以10:15先到筲箕灣MTR
但係都係第2個到達ga人
跟住同christy係間食左個早餐
但係d人都重未到齊
所以唔理果d人去搭小巴
但係等等下就而經黎齊左
跟住原來先知我地今次有18個人去= 口 =
Ju,Christy,Win,Faith,Gloria,Sandy,Ginny,Emo
我,Bennyx2,adrain,Tom,Cajun,Rayon,黃湛,毛2,魚蛋頭
雖則有咁多人
但係大家都玩得好麻,唔會冷落邊個
我有租左個大浮床同艇仔
最好玩ga係男同女一齊掙住上去玩
玩到癲左.........
跟住有兩個人擦傷左小小
好彩都無事
今次真係識到好多人ar!!
joy同peace同識d
可惜ga係番到屋企比個太陽曬到紅曬
(已經搽左太陽油都係咁><)
死啦....咁咪會變到好黑?!
由於今日都太注重玩
所以都無咩點影相
可惜可惜><.........
|