終於都收到成績啦=--------=
唔知點解今次特別緊張同期待張成績表
可能係驚要試升吧!
不過好彩都直升form4
同麻個平均分始終都唔滿意
雖然好接近6字頭
但係.......><
(因比first term拉低左,如果唔係都攞字頭><)
跟住個結業禮
每年都愈悶
最尾重比人罵tim........
跟住為左8:00要去深水涉練舞
所以跟moumou,sally,yuki,gracelee去行街
無野睇重
之後去麥記食一個餐+雪糕(太甜了吧....)
7:30去到深水涉
終於排到新ga samba^^
不過排得好慢...
算了吧...
等待22號ga比賽----------------------
|