S2 - - - - CIT+Geog
好幸運地入左呢班~好開心呢
是理科呢^^!!期待以久了
入去個網見到d同學都還不錯ar
(等一次同sally一班wo....你一定感到十分之......哈哈)
可惜都有d唔係好想一班ga同一班囉
算啦...人生都唔一定完美傢啦!
繼續向下睇
就見到張書單
睇五秒之後.......
"今次一定要努力讀書"
因為未見過咁貴ga書單傢><
希望各位有呢d書而唔要可以比我麻?
http://www.spkc.edu.hk/news/notices/notices_for_0708S4/05-S4_booklist.pdf
講番今日
慶祝yuki生日
去左gracelee屋企舉行
一邊打牌同一邊煲碟係一件困難ga事呢
打足3-4個鐘頭
玩未厭呢^^
|