無奈ga一日返學天
一返到黎學校比人話我地唔似f.4
唔識得自律,唔識得排條直隊- . -
跟住入hall聽個新副校講talk
我知到同明白佢想表達d咩
但係個腦不斷發出一d負面ga訊息
"我完全唔覺得hall係好serious囉
完全唔覺得個hall比到好大壓力我囉
你比d咁ga相比我地睇想我地比d咩ga反應你?
想我地同情佢地而發憤讀書?
佢地咁努力讀書唔通真係為左尊嚴兩個字?
比著你咁唔得閒讀書,要上山執柴,你都帶麻本書上去讀啦下麻?"
呢d問題係我個腦好奈
即係代表你講果d野係完全廢ga,對我黎講
跟住上eng
好似叫做Ms.C Ng上我地堂
坐落grace班班房
就好懷念番上三年都係坐faith班ga枱枱"鄧鄧"
完全唔慣有塊識得"行"ga白板
唔慣太唔混亂ga班房
唉...
跟住而家重要對住3個kai ga人同一班
(唔係x視你地)
不禁有d想喊....
我竟然咁眼淺
但係真係覺得唔想同呢d極唔鍾意ga同學同一班
寧願好似phoebe講咁
係一班寧靜ga一班上堂
算啦....呢d野始終都係無得改變傢啦
唔想接受現實><
上完一堂無聊到白痂ga eng之後
就到CIT
一見到係Ms.Ma教我地
即刻有小小o嘴
不過ms.ma都幾好人ga
但個問題係我對佢講果d電腦資訊完全係100%有代溝
完全唔知佢講果d專有名詞係咩東東
(當然唔止我一個啦,但係又有人聽得名佢講咩傢wo)
跟住發覺佢ga記憶力都幾poor
成班ga英文名要講5,6次都唔記得
不過做老師又係ga
係難記咁多學生
放學去左rachel屋企煲碟
煲左隻"雀聖3"
都幾好笑...跟住成班人一齊講呢鋪食咩胡
之後重忍唔住打麻一份tim^^
覺得好似去番考試時期咁...
死啦!
未開學就已經開始懷念番然前ga日子
咁重得了ga!!!!
|