自從番左學之後
都懶得打blog
可能主要原因係好眼訓
重未習慣到番學早起ga時間
開學頭個4日都幾好feel
所有老師都唔太差(除左maths果個jimmy tse之外)
但係發覺有小小驚ms wong(英文果個)
係因為今日佢追暑假果份eng讀書報告ga時候
佢竟然係到問番裡面d題目!
我完全係嚇姪左囉
好彩冇問到我.......
跟住中文原本由ms yan教
變左一個新黎ga老師----ms 許
幾好人,好nice同麻都幾靚女
所以我就主動做中文科科長
而家番到屋企就開始review番教過ga野
但係就冇太落實行呢樣野
要向會考可以原校升進發
但係d新書ga問題都重未解決到
話左比ar媽聽d書太舊版(mr.ng都話)
但係佢都重係話"唔好買啦...你睇清楚有邊d唔同先再算啦!"
我心想"ar sir都叫你一定要買新,你都重係到慳?"
|