秋天真係到啦!
我d(鼻)血又流出黎啦
今朝洗頭ga時候
冇啦啦又流鼻血
搞到我遲左出門口
好彩無遲到......
今日geog堂好多野要聽
d明d唔明
跟住之前個quiz派左
本來預計會合格
但係......
mc重要冇一題正確
mr.yu話我地唔識答題目
所以遲d再教麻呢d技巧
佢就話唔洗再唔合格wo...
希望啦!
chem堂
本人覺得一d都唔難
明明上年講過曬
都唔知點解要講咁長氣
想訓又唔得..=-="
之後放學ms.sit派番d file番黎
我今次終於唔屎摺角!!!ys~
重要比ms.sit cope左張我畫ga onion cell
哈哈~perfect!
跟住去左rachel屋企坐左陣
番到去英皇補ga時侯
先知我部電話遣留左係佢屋企=_="
第一次補英皇呢
個feel幾好
重有ar sam同我一齊high-light (唔明就算)
時間過都好快
如果ms wong係咁教就好啦
我d英文實好千倍
跟住再係新城市行左陣
我,gracelee同sam搭火車走人
點知第一格火車黎ga時候
格火車係大埔做終點站
我(太和)同gracelee(上水)都唔上得
ar sam(火炭)就話唔理我地照上
點知睇清楚塊顯示版
先知原來格火車係途經馬場
(即係唔去火炭)
咁我地三個就為有搭下一格
無奈....
|