今晚實在太多野做啦!
所以會比較簡短d
今日唔記得帶cit書
為有借elective個d人借 (thx!雷爺><!)
但係都比ms ma罵全班
其實真係令願你high-light
都唔想上堂......(悶)
係呢一個鐘頭時間
猛咁同錦錦講咸濕野 ^^(笑死~)
放學有人食飯比少錢orar姐落錯單
搞左好奈....(之前都未試過)
最後飯罐自己係銀包到比
好勁ar~我會記住你傢!
跟住同ginny去esther屋企
未去過呢...(亂..同我屋企差唔多)
幫佢包左陣書就賺左$20 (再thx!)
再同ginny係5:30搭73A巴士
個頭撞得好痛><....(太震)
好彩今次冇遲落車-__-"
(之前試過過左3個站都未識醒...)
|