isaaclee930
暱稱: 石
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...

« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

最新日誌
副學士畢業
回歸有感
2011-09-19
一個月

日誌分類
全部 (675)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 675
留言總數: 295
今日人氣: 41
累積人氣: 38763

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 9 月 21 日  星期五 晴天


2007-09-21 分類: 未分類

正如sally所寫

我都好討厭跑果200米ar!!!!

何況我重唔至200米!

應該都有1000米到啦

(由大老山隧道跑過黎wo..)

所以我相信係運動會應該會跑快好多^^

 

討厭的大老山

令我比ms koo罵(佢話我係"常客仔"wo...)

番到班房又想嘔wo(最後都嘔左d...)

 

頭果幾堂因為未做好中文w.s.

所以係呢幾堂趕功

錦錦就猛咁吹我做快d

做完就同佢吹水wo...

(做左佢ga傾訢對象wo)

之後再完似中都係講d咸濕野=v="

 

今日最後一日ga effective

都係跟佢地去左大排擋食

食完係到同d ar姐傾計

佢話我地食日幫襯佢

遲d成年都會幫我地留番張大枱比我地^^

咁就唔使驚冇位啦!!

 

番到去學校之後

上堂ga時間唔係做功課就係訓覺

但係ms sit話我地係3班理科班之中最好ga人班

雖則唔知其他班做過d咩

但係其實都估到...

 

下星期一就要開始冬令時間啦...

都唔知點捱麻落去好.....

 






訪客留言 (返回 isaaclee930 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com