正如sally所寫
我都好討厭跑果200米ar!!!!
何況我重唔至200米!
應該都有1000米到啦
(由大老山隧道跑過黎wo..)
所以我相信係運動會應該會跑快好多^^
討厭的大老山
令我比ms koo罵(佢話我係"常客仔"wo...)
番到班房又想嘔wo(最後都嘔左d...)
頭果幾堂因為未做好中文w.s.
所以係呢幾堂趕功
錦錦就猛咁吹我做快d
做完就同佢吹水wo...
(做左佢ga傾訢對象wo )
之後再完似中都係講d咸濕野=v="
今日最後一日ga effective
都係跟佢地去左大排擋食
食完係到同d ar姐傾計
佢話我地食日幫襯佢
遲d成年都會幫我地留番張大枱比我地^^
咁就唔使驚冇位啦!!
番到去學校之後
上堂ga時間唔係做功課就係訓覺
但係ms sit話我地係3班理科班之中最好ga人班
雖則唔知其他班做過d咩
但係其實都估到...
下星期一就要開始冬令時間啦...
都唔知點捱麻落去好.....
|