今日朝早比兩個班主任
發現左塊冷氣機板爛左
跟住就由8:30罵足9:00
重要整係個意見書tim......
我地成班就係到倍企-_-"

第一次坐左新ge位置之後
好掛住錦錦....
而家近住個window
成日望住d樹係到發呆
雖然有eddie坐我隔離
但係都重係好悶
錦錦....i miss you
放左學整麻塊board佢
點知都係係到玩


最後整完之後
同terri,ginny等ar maine去佢屋企玩
但係ar maine個樣好唔願意咁
不過最後都去左
不過去之前要加餸斬料
成班人去左賣雞
哇~住家男ar!
雞雞雞雞雞雞雞雞雞雞雞雞
去到佢屋企
就入左佢間房玩陣
之後食飯
食飯時,ar maine成家用共筷
但係我就好唔習慣
連共筷都食麻....
終於玩大富翁啦
但最後都冇人羸
因為東東棄權唔玩就比曬D錢同地比ar maine
由於實在太唔公平
所以就唔玩lu~
|