我發覺我真係愈黎愈討厭mr. ng
見佢前面我即刻轉頭走
我唔係驚你
而係一聽到你把聲同你個笑樣就想嘔
你自己都識講
呢間學校大把老師修化學
重應該好過你tim
都唔明點解你係到要教我地呢一級
唔講你啦!整臭曬我個blog!
今日唔知點解
係難得一日ge冇訓覺日
由期係今日有2堂連堂ge phy&cit&geog
可能咖啡對我真係有用~^^
geog堂難得地
叫做識左一個叫文斯頌faith班ge人
咁就要多謝francis yu幫我地亂咁轉位...
重有一件事...
上堂聽到一d野
phoebe!你好講啦!!!!
重有今日最無奈ge係
j先生終於同k小姐叫做分開左
(見到k小姐咁傷心,估都估到...)
最後經j先生証實左
....愛情帶黎ge傷真係苦
早點提起精神吧!
聽日就係同番小學同學聚舊ge日子
有d緊張.....第一次見番面...
今晚一定要記住d人樣
再同聽日對比下!
期待期待期待期待期待期待期待期待期待期待期待
|