今天朝早爆冷><
本來想搵條頸巾帶下
但係搵唔到...
為有帶住第二條先啦~(即今日帶果條)
出門口之前想過會唔會好"奶"型
番到學校卻異常地受歡迎
可能因為可以朦面掛
而且都幾暖^^
如果想買就去果d賣行山野果d鋪到睇
應該唔只有灰色
英文堂本來都想訓
但係ar ted sd左個電話game比我
所以就成堂沈迷左落去
跟住突然要做reading果d exercise
就邊做邊玩
但出黎ge成績竟然滿分wo!
超神奇><~
geog堂超爆眼訓
之前幾堂都好地地
搞到都唔知佢而家d野講緊咩
放學再去開個企業會
但今日有d人(逃)走左- - (張民浩!!!吳浩明!!!)
好彩都成功做到想做ge野
突然覺得呢team人散散地
好驚到左比賽果日到重係咁....
重有維他奶個d人都重未覆我
希望唔會做唔切d野啦...
大家團結點吧!
|