好討厭d人囉
知小小就唱通街
今日morning assembly林美香
比ms koo捉左出黎
開頭都唔知發生咩事
但直到連ar女都捉麻出黎
就開始估到發生咩事
大至上件事都係話我地玩得太麻
過份親暱.....
對於我呢個由f.1 - f.4
都係女仔同學fd多d ge我
早以習慣了呢d問題
當中當然都試過去到我ar媽到啦
但係最後都冇咩野
(或許我媽了解我....)
但係呢件事最anger ge係
ms koo搵左某位同學(我知名的)問過我同ar女ge關係
跟住呢位同學就係我身邊某位人兄問左
但係佢ge問題係:"isaac係咪同xxxxx拍拖ar?"
我個fd就呆左冇答佢
但係呢個某位同學就講:唔答即係係啦!
我真係頂佢唔順囉
跟住佢重要係我面前唱通街囉
好彩我剛剛好係phoebe面前
佢ge反應雖然之前都有同我做過好多次
但係我覺得最成功都係呢次
個位同學重即刻呆左tim!
好討厭呢d人囉
亦都估唔到佢竟然係一個咁ge人
過左件事之後
又係林尾香
比最討厭ge dc收手冊
寫我校服不整齊
但係你寫還寫
唔該你係同一日之內還番本野比我
搞到寫唔到手冊!
欠功課係咪唔計先!
|