好攰....
成日放學開左企業會
亦都比老師叫左好多次
唔好留係班房
但都冇理到
但係出奇ge係
自己好似做左leader咁
講左勁多要做ge野同order邊d人要做邊d咁
其實我想ge係
terri係做呢個角色
開頭亦都相信你係能夠做得到
加油吧!
遲d我會post d product ge相比大家睇下
希望到期時會比到d comment我
(其他企業ge参加者最好就唔好睇啦)

而今日還叫滿意地做左個鐵線公仔
因為手同腳都長短都唔對稱
所以亂咁張d手腳整到咁
但都自己企到傢!!
我自己都好意外~
還不錯吧~
但白痴地將d工具帶番曬屋企(...重><)
p.s.
thx sally!
|