倒數最後一日
亦都係留係hk ge最後一日
睇黎我地李家家族
預測d野愈黎愈準
尋日比左隻usb rachel入high school2
叫佢今日一定要比到隻usb我 (我以經feel到d野)
因為聽日我唔番學啦麻
點知佢今日真係冇帶隻usb比我
幸好ge係佢都係lunch time幫我番屋企垫番比我
如果唔係聽日就死得
(thx!rachel~)
兩個chapter都麻麻地
因為我尋日真係訓得太小...
所以個腦唔夠清晰
睇條mc都要睇3次先大約知道佢講咩
放學去左嬚嬚屋企提早做冬
比左封利是我(個數目都唔小下^^)
跟住番到屋企先執個行李
執到而家2點.....
而且唔知會唔會過榜呢...(希望唔會啦!)
好彩聽日唔洗番學啫~
p.s.我星期5應該到uk傢啦
見到我online msn
就代表安全到步
記住@我ar!!
|