個blog聽日重要再修 都叫有進步啦.. 唔再係用相做background聽日可能就唔同 (比d cm寫下意見啦)
朝早同ar媽去見ms ma 實際上想見ms sit多d...) 等左半個鐘先有得見 重要唔係先到先見-口-.... 講黎講去都係話訓覺 所以比ar媽開始禁咁夜訓覺 好彩都冇再其他野...</p> thx ms ma提醒左我d野</p> 要再下苦功呢! 補chem好累.... 個腦唔清醒..sor呢 聽日要背到個ECM佢 加油加油!!