而家係3月7號 3:12a.m.
今日實在太多野做
太多野溫啦
所以搞到咁遲先有得訓
希望chem&bio都可以順順利利啦~
至於eng dict
聽日上chem先解決佢
話時話....
聽日我地會去hall做weekly assembly
咁bio是否有足夠時間係ctp1到考呢
如果唔夠,係唔係係bio堂考呢?
唔知......
過麻聽日就可以暫時鬆鬆
好累....