|
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 3 月 29 日 星期六  |
| 2008-03-29 |
分類: 未分類 |
呢幾日故住打飯罐部nds
所以無打blog....sor呢
星期四
去左補geog
雖然係學到d野
但係上左好似冇上過咁
....
食完lunch之後本身去飯罐屋企做功課研討會
(死飯罐!!約左你都唔記得!!)
但係倍左eddie番屋企攞功課先去
見到佢爸...幾似樣...
去到佢地做maths rev.ch5
我就做住其他功課
跟住佢大家一齊參考參考
做到一半,張民浩&karina先上黎
再做多一陣就打機
打nds~(應援團!好爆次機=])
之後佢地趕住走
得番我同飯罐密針密針
(top secret!!!)
跟住係佢部機研究左陣
佢比左d唔應該比我睇既野
(but我開左黎睇~wakaka)
最後問佢借左部機就走左lu~
星期5
由ar女麻屋企搬番黎自己屋企
冇call的士...麻煩呢
番到屋企都係打nds(數獨!超讚!)
做左陣功課+執番間屋
算係咁上下啦~
今日
下午補習
個讀書狀態還未番黎呢
sor><
番到屋企都係猛數獨
(睇黎我已經中左數"毒"=])
之後先發覺重有功課要做
辛苦辛苦....
同terri邊做邊傾~
所以搞到3點都未訓.....
聽日唔想番教會ar><''
|
|
|