今天收到的手信=]

勁開心~
thx ms sit,andy,jeffery
同麻特別多謝ar ted!!!!
原本見到咁多人係朝早收到手信
但係自己一份都冇....(悲左)
直到lunch個段時間
收到曬咁多份~

呢個andy由倫敦帶番黎~

jeffery~由澳洲帶番黎~

ms sit結婚&4Grace合照~本地黎~

最驚喜收到ted既好人tee~台灣黎既~
超鍾意~
(錦錦果件都可愛~)
放學之後
同eric係3faith班房做lww既功課
做到傻左- -''
點知mr tan話原來可以聽日交....
嘔血了...
留到屋企一開msn
ar哥即刻同我講ar妹唔開心
臨時咁急唔知點樣安慰佢好
好彩最後因為講左d野
令到ar妹開心左好多~
(唔知ar妹有冇睇我打blog呢?)
之後3兄妹重一齊爆笑
真係正如ar哥所講
"幸福3兄妹"
最後係到比大家睇段片
http://video.xanga.com/long0818/1b01d698033/video.html?rewrite=true#filmstriptitle
又係超爆笑!
我地上年都冇做到咁勁~
|