isaaclee930
暱稱: 石
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...

« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

最新日誌
副學士畢業
回歸有感
2011-09-19
一個月

日誌分類
全部 (675)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 675
留言總數: 295
今日人氣: 20
累積人氣: 39182

站內搜尋
RSS Feed

2008 年 4 月 5 日  星期六 晴天


生日快樂=] 分類: 未分類

今日飯罐生日~

係到再次講句生日快樂=]

尋晚聽到話佢今日會比人軟禁家中

所以就plan左今晚會照去dg

 

但係點知張民浩打黎同我講

今晚同佢出黎食飯

咁就最後為左壽星仔無上一堂

sor><....

 

不過我都要照去元朗交野比人

所以可以話係游巴士河

先由大埔去沙田補習(全程9個字)

再去元朗交野(9個字)

然後再搭巴士去太和轉火車(個幾鐘...)

係大學再搭多程小巴去新港城(3-4個字)

好彩都途中都有nds倍住我~

 

去左pizza hut食野

有壽星仔,張民浩,eddie,karina,ar天,terri

雖然差唔多成程大家都打機

但係好都開心(最重要係個主角happy!)

 

食完之後去左馬鞍山公園個迷官玩捉

途中見到sam ho!勁搞笑~

佢自己係棵樹下面影緊相

一聽到我地叫佢

就撞左棵樹到~笑死

重幫我地影左幅相tim

(唔知佢會唔會sd番比我地呢?)

 

講番係迷官玩捉

跑到我冇氣....

又要爬牆+上我踢拖

玩完之後隻腳好似行完長城既感覺

=無咩知覺- -''

 

之後飯罐因為要走

所以佢同karina就10點幾就番左屋企lu

而我地其實人就去左食糖水

芒果西米露抱冰~(爆甜....)

吹左陣水就番屋企lu

 

番去既時候又想起

咁多個人之中

又係得我唔係住馬鞍山T^T

如果係既話老早就同張民浩睇麻午夜場先番

重可以同佢一齊行番屋企....

 

dear god,

你幾時先比到個答案我?






訪客留言 (返回 isaaclee930 的日誌)


isaaclee930 於 2008-04-06 07:51 PM 發表:
re Esther,Gabriel
我地唔可以咁樣笑人傢!
知道麻?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Esther 於 2008-04-06 06:04 PM 發表:
我睇到'sam ho 撞左棵樹到'
我爆笑左出尼l0l=_=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Gabriel 於 2008-04-06 09:53 AM 發表:
Sam Ho 撞樹 =.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







tofumonzter@createblog.com