|
|
| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2008 年 4 月 7 日 星期一  |
| 2008-04-07 |
分類: 未分類 |
尋日比ar哥激嬲左....
所以今日見到佢都掉頭走
基本上頭先都重谷住條氣
but....
thx 妹=]
今日熱到死死下
但係死都要著住見冷衫
(因為某d無聊原因)
好彩第二堂開始就開左冷氣~
最大問題係最後chem堂囉
因為個老師問題
就要成班28個人就佢一個而熄冷氣
我真係頂佢唔順
唔舒服就唔好番學啦
本身就唔enjoy上佢堂傢啦
重要頂住熱上佢堂!!!
真係好離譜囉
lunch飯罐叫我入swimming team
因我以前都叫做游過水,比過賽
但本沒有大多興趣
反而sally個boxing就有d心郁想玩下
本來就當無件事發生過
點知ar媽食飯既時侯又無啦啦叫我游番水
(coz話對我個病好d wo...- -'')
咁就醒番起飯罐對我講過既野
跟住就問下佢有關既information
點知又咁岩操水既時間同dance club撞麻
所以唔知點算...
為有聽日問mr.ng啦~
不過講真
我對操水有d唔係咁好既陰影
所以而家對操水有d反感
but....
whatever will be~
|
|
|
isaac 於 2008-04-08 08:57 PM 發表:
幾奈無游ar... 應該唔夠我奈掛=]
|
|
|
Ted 於 2008-04-07 11:56 PM 發表:
我都唔係太鍾意操水 [我都好久冇游水lo]
|
|
|