今日又係超熱的一天
就咁早會完行番上班課
就以經成身汗...-口-''
(即使著住體育衫...)
小息時飯罐同我去左搵alex ng
果然...泳隊仲可以報
報就報左
但係唔知操星期2定星期4好
星期2自己dance club,星期四d fd唔游
咁我都覺得冇理由因為冇人倍而選擇星期4既...
但係冇人倍自己操會好悶...
所以都重未決定
為有睇飯罐頭
lunch發現了form3好多同學都唔識打領帶
(包括自己話識打既妹-v-)
咁岩經過見到成班友係到玩扯帶
(好彩自己唔係著校服,如果唔係早就比sam扯- -'')
最後兩堂既pe堂成身濕曬[- -'']
開頭為左跨躝而拉筋
(都拉得幾開...原來自己都有跨躝既材料~)
跟住跨跨下就愛上左lu~
跨到隻腳條筋痛痛地><
今次運動會我又報黎玩下先~
p.s. to 哥
sorry...
|