尋日訓得唔好...
加上跨躝後遺症
一起身就好無力
行一步d筋都好痛- -''
(而家都仲痛緊...)
chem堂
估唔到佢會教acid&alkalis
以為佢會幫我地溫書
不過我係咪都唔會聽佢書
今堂ar sir重要借左佢本chem書比我
(張民浩!!!原來我本chem書又係係你到!!!)
中文堂背書
估唔到咁都可以捱到落去
可以唔洗留堂背書~
不過就算留都會同ms許番屋企吧
bio堂d人好煩
想聽書都聽唔到
我成日都想係某d堂既時候
可以去隔離班上
呢班有d人都唔係上堂既
我真係寧願佢地留班
少咁d煩人阻住上堂
呢班讀書風氣太少.......
放學test geog
冇咩點溫就test左
應該唔會唔合格掛...
flooding呢課實在做得太多pastpaper
所以如果mc好運d就會合格~
聽日就即刻派卷...
咁又係既
都就黎ut
大家一齊加油啦-v-~
|