呢兩日都去左eddie屋佐溫書
(今日重要同佢一齊係同屋企補習)
雖然感覺好似溫左好多野
但係d野好似過左陣就唔記得曬
其實我覺得我自己都有少少考試恐懼症
一開始落筆既時候就會好多都唔記得曬....
今次UT真係冇咩信心...
不過信心係自己比既
見到大家d xanga都猛咁"加油"
咁我自己都唔可以呆係到
而且唔可以死比某人睇
我要証明比你睇我係讀到書傢!!

尋日同飯罐溫書
之後夜晚出左去食飯
飯罐買左格新車
我問佢做咩無啦啦買格新車番黎ar
佢話:突然興起囉.....
我都幾服左佢- -''
講開又講
咁數數下佢都以經起左頭家
岩岩買左過老婆番黎(單車)
+個仔(psp)
+個女(nds..重要借過比我)
.....真幸福- -''
p.s.
post番之前同ginny,chanchan,emily玩冒險樂園d相


都羸左唔少....
學ar飯罐講:
風吹雞蛋殼 財散人安樂
|