isaaclee930
暱稱: 石
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...

« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

最新日誌
副學士畢業
回歸有感
2011-09-19
一個月

日誌分類
全部 (675)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 675
留言總數: 295
今日人氣: 19
累積人氣: 39181

站內搜尋
RSS Feed

2008 年 4 月 17 日  星期四 晴天


UT day3 分類: 未分類

由於今日只考一科eng

所以尋日好hea咁過

本來打算溫既書

最後都冇做到

失敗.....

 

尋晚食完飯之後

同個妹傾左成個鐘計

主題都係講我地f.4既辛苦

同遊說叫佢出唔好修art

(佢想入讀a.math&修art)

 

講左好奈

但最後因為佢話想做art business

所以一定要修art

同麻原來佢讀麻下年就會飛去UK讀

佢話就算辛苦都係辛苦一年

但係始終都係擔心佢....

 

呢個時後咁岩睇左sally個blog

佢講:(興幸當初沒入a.math 班同時讀art..

要是這樣讀 只會帶來令人受不了壓力 與 嚴重睡眠不足...)

仲令我緊加擔心- -''

 

個妹係一個早訓之人

之前同佢講電話

未過11l點就已經話眼訓

你話佢下年點捱...

不過無論佢點選擇之後既路

ar哥實撐你!!=]

 

講番今日UT

8點番學校

就係為左做一份淺過mock ut既ws

之後就食完第二份早餐就番屋企

 

番屋企途中

ar媽叫我去買包砂糖番屋企

去到大埔見到間舊文具鋪

就醒番係尋日有個小學同學問我有冇多部fx-50

coz佢果部爛左(重要已經係第3部)

但係又唔想用新有蓋果d

就叫我幫佢睇睇邊到有得買

 

而家個問題係fx-50已經斷曬貨

廠商係唔會再出fx-50

(開頭我知道左都好不憤

明明仲好用個有蓋系列><)

 

但係入去問下個老闆娘

咁都比我問到最後一部

lucky=]

睇黎我都要襯而家有既時後

買多部做後備.....

 

聽日考chem&cit

chem都叫還可以

cit盡力啦!!

最後一日!!!






訪客留言 (返回 isaaclee930 的日誌)


E偉 於 2008-04-18 11:37 PM 發表:
今日考試 O 左 CHEM MR.NG提水

CIT又係照抄都得
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



isaac 於 2008-04-17 10:43 PM 發表:
RE:飯
哇~好長既cm ar
"科科都差唔多"呢句我都讚同
有陣時真係冇覺好訓
希望佢簡到一條合適自已既路啦
(你有好多錯字...因住份中文卷扣你分=])
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SZE 於 2008-04-17 10:39 PM 發表:
我只不過係因為個條粉粉教ART先唔讀喱...
如果唔係我只會係A.MATH班+VA的...
不過E家唸返起 讀A.MATH實在是有點無畏(對我黎講)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



飯 於 2008-04-17 06:40 PM 發表:
A.math 配 VA 一時就好輕鬆,一時就要開通消

原因 A.math 一條數無行錯路的話要做 5-10 分鐘,當然唔會淨係做一條,認真開功的話都係野
VA 一份又要幾個鐘,找資料的時間另計

兩雄相遇之時,24個鐘都唔夠你用

不過中四科科都差唔幾,真係有興趣的話唔會覺幸苦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







tofumonzter@createblog.com