由於今日只考一科eng
所以尋日好hea咁過
本來打算溫既書
最後都冇做到
失敗.....
尋晚食完飯之後
同個妹傾左成個鐘計
主題都係講我地f.4既辛苦
同遊說叫佢出唔好修art
(佢想入讀a.math&修art)
講左好奈
但最後因為佢話想做art business
所以一定要修art
同麻原來佢讀麻下年就會飛去UK讀
佢話就算辛苦都係辛苦一年
但係始終都係擔心佢....
呢個時後咁岩睇左sally個blog
佢講:(興幸當初沒入a.math 班同時讀art..
要是這樣讀 只會帶來令人受不了壓力 與 嚴重睡眠不足...)
仲令我緊加擔心- -''
個妹係一個早訓之人
之前同佢講電話
未過11l點就已經話眼訓
你話佢下年點捱...
不過無論佢點選擇之後既路
ar哥實撐你!!=]
講番今日UT
8點番學校
就係為左做一份淺過mock ut既ws
之後就食完第二份早餐就番屋企
番屋企途中
ar媽叫我去買包砂糖番屋企
去到大埔見到間舊文具鋪
就醒番係尋日有個小學同學問我有冇多部fx-50
coz佢果部爛左(重要已經係第3部)
但係又唔想用新有蓋果d
就叫我幫佢睇睇邊到有得買
而家個問題係fx-50已經斷曬貨
廠商係唔會再出fx-50
(開頭我知道左都好不憤
明明仲好用個有蓋系列><)
但係入去問下個老闆娘
咁都比我問到最後一部
lucky=]
睇黎我都要襯而家有既時後
買多部做後備.....
聽日考chem&cit
chem都叫還可以
cit盡力啦!!
最後一日!!!
|