|
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 4 月 18 日 星期五  |
| UT last day |
分類: 未分類 |
終於都考完UT
不過我考果兩科都唔似係考緊
chem
煩....好鬼煩
你監考咪監考囉
講咁多野做咩
而且我咁大個仔都未試過考緊試既時候
個考官係會比貼士&教你點做- -''
你一係就直接比個答案我
一係就唔好出聲
再唔係就唔好改卷,全部100分算數
我真係未見過有老師做到你咁囉
阻住曬我做卷!
好黑人憎ar!!!
cit卷
全部都係靠common sence都做到
邊個唔係讀cit都可以考到合格或更高的分數
講真的!
考完之後去睇join phoebe佢地
先去左貼子相鋪擲籃球
太奈冇玩,成績一般
之後影貼貼
有機會先post出黎
之後睇多次step up2
雖然冇睇第一次咁好睇
但都爆好睇=]
今次重要同個妹一齊睇~
(雖然前左兩行,都係第一次=])
ar哥~你幸唔到傢啦
(鬼叫你番左屋企訓覺咩- -'')
本來有打算同個妹行下街
但係始末都太奈冇唱k
就同phoebe,雞,wing去左
唱到半發現原來有得打太鼓
打到悶之後換左隻街霸
同雞打到甩皮
玩得激得制- -''
番到屋企好攰
好唔想郁....
好彩聽日唔洗補習學可以訓奈d
幸福=]
|
|
|
isaac 於 2008-04-20 05:11 PM 發表:
RE:JANIS 但係都睇到你寓工作於娛樂啦=] 加油~
|
|
|
JANIS* 於 2008-04-20 08:36 AM 發表:
你好多節目禾,, 我只係同班FORM 1 練SLOGAN =[
|
|
|
isaac 於 2008-04-19 01:30 PM 發表:
RE:PHOEBE 下次唱K睇戲宵夜直落!-v-
|
|
|
PHOEBE 於 2008-04-19 12:01 PM 發表:
下次一定要玩盡佢!
|
|
|