尋日早訓
但係朝早醒左好多次
第一次比ar媽整野嘈醒
第二次比eddie抄醒話食早餐
(果陣已有點兒想發牌四- -)
之後就唔知點解就醒下訓下
11點就去左馬鞍山
本約左terri&ar天去運動場練跑
但係個場爆熱&比人租左
(尋日明明聽到天文台話今日多雲= ='')
所以就去左張民浩屋企hea下
(你話住馬鞍山幾咁方便...)
之後就去同eddie,飯罐,張民浩,terri踩單車
不過先同eddie&張民浩出左格單車先
(我係唔會用自己錢買格單車番黎- -)
跟住就成班友仔踩左去沙田運場
可能太奈無採過單車
開頭一採就好攰...
(仲要加麻terri坐係我後面)
所以過左陣就交比飯罐接力
途中係到講某人認為好祕密既祕密-v-
好心你就主動d啦!
之後放低terri去教會之後
就再採去西貢食野

-$47地道香蕉船(已食左一半~)


-$55蝦醬炒飯(3人分)
食到窮曬- -''
所以點都食曬佢
(但係味道都唔錯~幾好食~)
之後同ar媽係沙田食完飯
就番左屋企lu~
好攰...
但係過得好充實既一日=]
p.s.ar妹=]
我終於知你住邊啦-v-
|