isaaclee930
暱稱: 石
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...

« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

最新日誌
副學士畢業
回歸有感
2011-09-19
一個月

日誌分類
全部 (675)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 675
留言總數: 295
今日人氣: 17
累積人氣: 39179

站內搜尋
RSS Feed

2008 年 4 月 26 日  星期六 晴天


2008-04-26 分類: 未分類

尋日早訓

但係朝早醒左好多次

第一次比ar媽整野嘈醒

第二次比eddie抄醒話食早餐

(果陣已有點兒想發牌四- -)

之後就唔知點解就醒下訓下

 

11點就去左馬鞍山

本約左terri&ar天去運動場練跑

但係個場爆熱&比人租左

(尋日明明聽到天文台話今日多雲= ='')

所以就去左張民浩屋企hea下

(你話住馬鞍山幾咁方便...)

 

之後就去同eddie,飯罐,張民浩,terri踩單車

不過先同eddie&張民浩出左格單車先

(我係唔會用自己錢買格單車番黎- -)

 

跟住就成班友仔踩左去沙田運場

可能太奈無採過單車

開頭一採就好攰...

(仲要加麻terri坐係我後面)

所以過左陣就交比飯罐接力

途中係到講某人認為好祕密既祕密-v-

好心你就主動d啦!

 

之後放低terri去教會之後

就再採去西貢食野

-$47地道香蕉船(已食左一半~)

-$55蝦醬炒飯(3人分)

食到窮曬- -''

所以點都食曬佢

(但係味道都唔錯~幾好食~)

 

之後同ar媽係沙田食完飯

就番左屋企lu~

好攰...

但係過得好充實既一日=]

 

p.s.ar妹=]

我終於知你住邊啦-v-






訪客留言 (返回 isaaclee930 的日誌)


E偉 於 2008-04-28 06:58 AM 發表:
踩單車~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
隻腳好似嚴重左
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



isaac 於 2008-04-28 01:10 AM 發表:
RE:JANIS
係?!
咁岩咋..
除左我講果d仲有邊個ar?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JANIS* 於 2008-04-27 08:14 PM 發表:
做咩我今日去D XG 甘多都講踩單車 =.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com