明天朝早便重考chem了
雖然冇功課+有時間溫
但都冇心機溫了...
所以最後都係選擇cherring team
(不過都還有溫少許的...)
肥姐!ms pan!你地睇住黎啦
我地一定排得比你地好
一定比排得比你更快
我都想多一事不如少一事
但係見到班f.1實在太x了...
所以你地去死啦!
(以上對話只有綠社cherring team睇得明..
請切勿對號入座!!)
睇黎星期四&日都會用左黎排舞
我係唔會認輸傢!!