|
2006 年 7 月 16 日 星期日
關於1A既一點一滴
好唔捨得1A既同學 , 尤其係Carmen , Mandy , Joey , Thomas , Siu k……全部升上2A既同學 , 好多謝Carmen 同 Mandy 陪我一齊玩 , 一齊笑 , Joey 同 Thomas 同我一齊傾計 , 一齊低b , 而Siu k 就唔介意俾人玩 , 俾人笑 , 成個1A課室充滿歡樂 , 有咩班際活動 , 大家都會一齊enjoy 去玩 ,都會用心去做好!!!!
我亦都好開心我可以做到1A班既班會主席 , 雖然我係呢個Form 1 既時間無諗過一D好特別既活動去俾你地盡情玩 , 但係我都可以感受到1A班咁開心既氣氛!去到Form 2既時候 , 唔知仲會唔會咁開心?
我亦好多謝Miss Fung悉心既教導 , 佢既囉唆 , 我感受到佢係出自內心 , 或者有人會唔同意同埋好憎佢! 其實由開學第一日 , 我都唔係好鐘意佢 ,不過 , 到左2 , 3月 , 完完全全對佢改觀哂!!!!
唔知點解係小學升班同係中學升班既感覺係唔同 , 可能中學既時間過得比小學快 !!!!
我好開心可以認識到呢一班咁好既同學 : (分社)
R.H: Ellen , Kin , Felix , Charles , QQ , Julian , Thomas , Ringo , Tomato , Mattew ,
Stephine , Erica
Y.H: Isabella , Carmen , Kary , Andy , Patrick , Siu K (真正身份係紫社)
B.H: Charles Dio , Leo , Hung , Kuby , Mickey , Cecilia , Queenie , Jacky , Kervin , Vincent,
Johnny
G.H: Gary , Rain , Yuki , Jason , Mandy , Peter ,Yan , Joey ,Richard , Ceclia , Englebert ,
Ken , Benson
Friends Forever
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | |