鋼琴班

愛就是愛, 是沒有原因,也沒有理由,更沒有條件去付出,雖然最後可能沒有結果。
issac2112
暱稱: ┬超硬§唐└膠〞樽┤
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-17
2008-10-13
2008-10-01
2008-08-03
2008-07-20
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 23
今日人氣: 0
累積人氣: 1092
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 12 日  星期三   晴天


2008-03-12 分類: 未分類

大家有空

可以去dowload 下來^^

 



2008 年 3 月 6 日  星期四   晴天


2008-03-06 分類: 未分類

post番個photo sin



2008 年 3 月 5 日  星期三   晴天


2008-03-05 分類: 未分類

今日去左get past paper

梗係找我地唯一ge┌委員┐

billy yiu la

D paper 都唔係好重

一個人都ok ge

today 玩玩下hp

有條友個團係{twins}

我即刻係到同同team ge人係到講twins

大家都有see

得我冇

我問人可唔可以send to me

人地怕police wo

勁無奈



2008 年 2 月 18 日  星期一   晴天


About gill 分類: 未分類

首先我要先說題外話

很感激Eunice幫我弄了一個漂亮的icon

入正題了

首先

拜托你們以後有關twins,gill的事情就不要再找我了

我已經跟twins一刀兩斷

然後twins的唱片

我未至於要丟了

但是

我不會再支持twins/gill了

最後

我要讚揚stephy在職安健那個show中沒有走音了(沒有明顯吧)

 



2008 年 2 月 6 日  星期三   晴天


2008-02-06 分類: 未分類

真係好耐冇打了

會唔會有人會以為我以後唔會打?

answer梗係唔係la

講下我e排點la

前日係我生日

有三個小學同學同我講「生日快樂」Ah ha  兩個tel   一個msg

 



2008 年 1 月 12 日  星期六   晴天


2008-01-12 分類: 未分類

wakaka~~~

大家係唔係覺得我好耐冇打blog呢~~

十年如一日..........

因為............

有野睇!!!

我之前係2007牟12月26號去左   Ngong Ping 360

以下係我影o既相

 

Wa!!!!!!120分鐘ar..........好長......

我係360上面影落去       平均每2分鐘就有一班飛機衝上雲霄

你地睇下e個通氣口

我果日去天口凍

D風就係係e到入黎.................

纜車上嘅機場全景

有人係到行wo

你一定係好辛苦la

加油

我支持你

纜車上

一小面大佛........

就到果陣

一舊雲..............

大佛正面

你地如果去影

由於背光

所以一定黑左

睇唔到大佛

點解我唔會?

你地去果陣問我la~~hahaha



2007 年 12 月 23 日  星期日   晴天


感覺加倍念記 嘴裡那份甜味 不會有著限期 我的眼中只有你 分類: 未分類

又好耐冇打la

e篇係總結近排嘅事

之前放假(+ing)

好happy

我放假都要返學ar

仲諗緊

12月28日

10點-1點 手球,算把啦

我只係掛名手球隊

俾人話

今日誠意遨請

可以話係我個妹

細我4日(唔係BHJS)

去睇<<破事兒>>

佢話好ga

唔好放我飛機ar!

我跟你的距離越來越遠

如何離開你  放浪遠飛

誰人談起你  種種是非

當作陌生者別管你

得我個妹g

你俾D意見la

 



2007 年 12 月 15 日  星期六   晴天


2007-12-15 分類: 未分類

又到weekend lu

今過禮拜抱着過得一日得一日嘅心態

時間都過得幾快wo

已經好耐冇同人傾電話lu

下個禮拜三唔知番唔番得成小學呢?

又可以見下小學嘅同學

又可以show下自己嘅野俾老師^^

大家add下我msn:

[email protected]



2007 年 11 月 30 日  星期五   晴天


2007-11-30 分類: 未分類

好似好耐冇打咁

好累ar

星期一,二,五練朗誦

三 手球

四去中央圖書館

好累

今日又要練朗誦

下個禮拜要 一二三四五 lunch time+after school

一定會好累

今日仲要咬柴tim

好痛xD

依排睇緊<<唐宋盛衰>>>.<

好la

要覺覺la!!



2007 年 11 月 25 日  星期日   晴天


2007-11-25 分類: 未分類

今日又去左現代補習

then就去左柏斯學琴

發覺大公司係唔同D

同以前差好遠

大家估下係好定係壞呢?

係☆★◇好嘅

㊣㊣

我覺我blog係好少人黎

係我嘅問題?

冇帶英文書番屋企

聽日早D番去温

88,晚安la