今日中秋節,唔知大家又有咩活動呢??祝大家中秋節快樂!!
今日比起前日好好多,上堂都無咁眼訓,因為早上閒讀課訓足成堂!!
嘩,中秋好多人約啊---唔知跟邊個去玩呢??
唉...尋日成班討論全方位學習日去邊玩...結果未如埋想(唔係咁想去)!!
嘩...今日真係超累既一日------尋晚1點先訓,跟住番到學校已經
上堂狂釣魚..眼皮一千萬斤重...係坐係道都可以訓著果隻,頂唔住要去洗面...上堂最後既樂趣就係同xxx互啤!!
唉...番學都夠慘,放學要練波!!打到傻下傻下...一番道屋企就z..z....一起身就沖涼...食,無哂野食...食m記(好彩唔係我出錢)
好野~~有blog打喇!!唔該哂啊容....
今日唔知打唔打波好,家姐男朋友等陣上黎,但係又要同啊容佢地出mk買波!!!好煩..............
唉..番學好0難受,食完飯..飯氣攻心-想訓覺,好彩中文堂都無咁難受,個老師好搞笑!!