istillluvu
暱稱: 傻婆忍者
性別: 女
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
all my life
便服日!!
kong!!
紅綠燈~
Dedicated to you~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
failkit xanga
janice xanga
lo xanga
nicole xanga
thomas xanga
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 10 日  星期四   晴天


無聊又過一天@@ 開心

             今朝10:08就起左身喇!!俾樓上d人嘈住哂!!都訓吾到...好嬲囉!!
             到左11:45就系度睇[青出於藍]卡卡!!睇完之後....好悶呀!!!無野做...
             
開左一陣電腦玩...同呀yu傾計....跟住睇埋個[天國的楷梯].....
             就上左呀yu屋企玩....玩到4:30到....就走@@''
 
因為佢要去學野...
             2我同呀wing就學6:30....卡卡!!
吾駛咁旱番住....到左6點到....我約左呀wing
             系我屋企樓下等...我地系最早黎到.....d人個個都遲哂到咁喎....好吾應該囉!!
             上完之後...我同呀wing一齊番屋企...
             
回家之後....開飯lu*跟住玩電腦..同呀yu...呀哥&呀傑玩msn....玩到冇幾奈...
             呀monkey就打黎....同佢系到煲粥....卡卡!!

             跟住同呀哥傾msn...傾到1:00到....訓覺lu*

          
             
             
      

刊登時間︰2006-08-11 12:57 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 9 日  星期三   晴天


好開心呀!!識左3個新朋友@@ 愉快

                    今朝11:36起身!!睇左個[青出於藍]之後...好悶呀!!冇人打俾我...
               之後呀yu就打黎話去''馬安山''swimming@@正呀!!卡卡!!
              
我地大約6點幾去到...因為我地諗住夜晚先swim!!點知一去到...戈d人話7:30
               先開場喎...好無奈咁就去左圖書館睇書!!我地系圖書館系咁玩電話...d電話系咁
               響...嘈到死!!卡卡~到左7點幾...我地就落去排隊...好多人呀!!@@
              
我同呀yu同埋班fd第一時間玩戈個滑梯...正到爆*跟住我地系咁玩....
               當我地玩完依戈滑梯之後...去左bb滑梯玩ge時候...
識左3個朋友!!卡卡~
               戈3條友真系好搞野*
我地一路玩...一路傾計...真好笑囉!!
            
   我地走ge時候...哇!!!好多人系個更衣室排隊沖涼...唉....搞到我沖得an咁奈..
              
我同呀yu以為戈3條友走左....點知我地出到去ge時候....見到佢地系到騎單車..
               型爆囉!!之後我地一齊去mk食野*食到12點到...跟住各自走....
              
我同呀yu一齊走...走ge時候...哇!!落大雨...點走呀??
               依個問題....好難講lu....卡卡!!回到家ge時候....換好衫之後...玩左陣電腦*
               系到同呀傑&呀monkey玩msn..卡卡!!訓覺*

              
               
               
                 

刊登時間︰2006-08-11 12:18 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 8 日  星期二   晴天


對吾住呀!!呀yu@@ 熱情

          今朝12:50起身...跟住個電話無啦啦響!!系班fd打黎話去唱k!!
          好無奈咁俾人叫左去@@''唱緊ge時候...聽到有人震機!!
          但系又吾知邊個囉!!!我同呀wing唱到6:00到...就走!!
          because我同佢要去學野!!So....早走~好嬲囉!!
          出到去ge時候...我睇到我手機有好多未接電話!!!
          系呀yu打俾我...我都聽吾到!!!sorry呀!!@@
          仲有我吾記得叫埋你去!!sorry xd!!
          我同呀wing學完野之後...就同呀yu食野*行左一陣街...系到玩影相!!
          回家~洗白白~玩一陣電腦~訓覺@@
         

         
          

          
            

刊登時間︰2006-08-09 12:16 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 7 日  星期一   晴天


開心呀@@~ 愉快

        今朝11:30起身...食左個麥片@@卡卡!!一路食...一路睇[青出於藍]!!
        睇完之後...就約左呀yu同班fd出MK!!
        哇!!!一入到去旺角中心...逼屎人==''都已經冇哂心機行....無計啦!!
        要陪fd行...之後...我就buy左件t-shit{$50}&褲{$50}*都幾ok!!
        無幾奈...我又buy左對converse皮鞋[白色]{$399}
        差吾多行到6:00到...就搭MTR回家lu*
        回家後...跟住就去左洗白白...玩一陣電腦*訓覺覺豬@@

       

刊登時間︰2006-08-07 08:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 6 日  星期日   晴天


依舊@@無變!! 驚訝

           今朝成2:00先起身...because好眼訓!!!起身之後...
           就食左個cup-noodles...開左一陣電腦玩!!!
           之後就落左街....同班fd打波@@打到6:00...就番屋企沐浴...
           沖完之後...我約左呀yu出街食野!!!
          
食到9:00到....就行左一陣街...番屋企@@玩電腦*訓覺
            

                      
            
             
 

         

         

刊登時間︰2006-08-06 10:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]