有感而發
iust
暱稱: .
性別: 男
國家: 澳門
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
好正好正!!!!!!
考完試啦...
2009-11-01
2009-10-22
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 89
今日人氣: 8
累積人氣: 853
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 9 日  星期五   晴天


2009-10-09 分類: 未分類

好似好耐冇打過blog咁 = ='''

上次冇野做發膠咁打左個膠blog.....

認真下先......

話說今日冇啦啦比鬼王留左半堂第8節

催眠既根本....又悶

跟著同小鬼 , ivy , 國豪 , 小成 一齊放

跟著去左打波



吾知點解

我發覺我自己對我自己既高一(1)有d好怪既感覺

吾知係吾係因為經歷過初三5果個"地方"    = =''

我發覺自己同初二升上黎果陣吾同左

到底係5班搞到我咁         定係我自己問題呢....

不過點都好

都要多謝涓姐果一年.....

對於宜家既高一(1)

吾知點解我會諗到用"反感"呢兩個字黎形容佢.....






訪客留言 (返回 iust 的日誌)


bigsaw 於 2009-10-13 05:25 PM 發表:
膠潼0V0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jy05506234 於 2009-10-10 12:06 AM 發表:
反感 我個班幾好玩下喂 我同你轉班 你去8班 我去1班
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ivy379 於 2009-10-09 09:55 PM 發表:
哈'叫小成好聽吾慣哇=3='點解會有奇怪ga感覺ga-3-??'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



missghost 於 2009-10-09 09:22 PM 發表:
小成..聽唔慣=33=!!!!'
點解會反感??'
我對我班都有好怪噶感覺'
但係我諗.都唔差噶-33-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tss624614770 於 2009-10-09 09:07 PM 發表:
[m
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]