| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 4 日 星期日  |
| 無甚麼意義的一天,,"\] |
分類: 其他的=] |
3/2
返左學校,,學校無聊到要玩閱書日,,妖- -"
之後上堂都冇乜心機上,,成日刀掛住老婆哇=/\="\]
遊遊下,,已經落堂喇- -!?
不過仲要去聽耶穌....爽...."
講講下,,miss廖話14號個小組活動有d咩內容個陣,"\]
我之前又on on下寫左話返,,
我同佢講14號係情人節,,可唔可以唔返,,
佢又一定要我返,,,話佢冇拖拍,,要我陪佢一齊分擔痛苦,,=3="
仲同埋話有位大哥哥同我地踼波,,一定要我坐陣喎,,所以死都要我返,,唉,,
放左學都唔知趕唔趕得切同老婆仔出街添架,,"\]
唉,,,冇眼睇*__*"\]
之後去左西貢練波,,
成堂係到練傳波,,爆悶="\]
去左12點幾,,彤姐打黎,,傾左陣,,
zzz.......
|
|
|
mpm 於 2007-02-19 02:15 PM 發表:
哥.......
恭喜發財.......利是逗來喲.....ka~ka~
|
|
|
〝『s!u _】維 於 2007-02-08 09:05 PM 發表:
呵﹏=]
你甜到屎左喇下""""
你地十{4}硬系吾巧有朋友系到喇}
個日系為你地{2}個而起既!』記得唷=}
我黎留言真錯當也...""XPPPP-----
傻的{|}位我"""
支持你的*_)
〝【奶的大字!…
|
網主回覆
奶,,"\]
14號個日就抱歉了哩,,你們要死開了xDDDD"
真坐堂哩,,"\]
要不要獎賞下你哩-3-!?
thx你十卜,,"\]
白朱古力*訓の全” Posted at 2007-02-09 02:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
白朱古力*訓の全” 於 2007-02-04 07:40 PM 發表:
放12點半,,我地2點等吧,,
我唔知你叫唔叫你d fd好呀,,"
老婆仔話事喇,,
禾艾梨哩,,"\]
老公"\]
|
|
|
老婆子=] 於 2007-02-04 05:12 PM 發表:
咁你姐系2月14幾點放學呀?!
唉唷=]老公掛到我傻左啦!!
咁果日系唔系放我fd飛機呀?!
你唔好再唔開針啦!!
老婆子=]
|
|