乂小膠膠乂
ivanw4210
暱稱: Ivan
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2011-07-04
2011-05-17
2011-05-06
2011-05-03
2011-04-26
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 28
今日人氣: 1
累積人氣: 890
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 30 日  星期日   晴天


2010-05-30 愉快 分類: 未分類

今日去左同YEDDA溫書!
原本諗住去溫中文,搞搞下,又走左去溫CHEM
唔通我中文既命運真係要炒??
後尾溫到悶悶地,haha
上左SO德屋企踩場,哇哈哈!
係SO德又玩左陣電腦,
又溫左陣書,
最後同YEDDA去左M記食雪糕!
好唔爽呀,到我買果陣,M記條友同我講,
'唔好意思,冇哂朱古力,介唔介意食士多啤梨呀膠'
YEDDA仲要同我講,hahA最後一杯係我到呀!!!
最後走左去第2到!!!
吼,佢搵我笨既....
杯雪糕得2/3到...陰公...我又冇比5個1毫子佢...
點解佢要咁對我....

好耐都冇試過星期日咁滿足!
聽日,我要好好把握機會,考好D中文!!!
oush!!






訪客留言 (返回 ivanw4210 的日誌)


tony8998 於 2010-05-31 07:21 PM 發表:
-.-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaye_24 於 2010-05-31 06:10 PM 發表:
我想讚SO德句野-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



climbc06106 於 2010-05-30 10:00 PM 發表:
我又冇比5個1毫子佢...
↑呢句又算點
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]