正在努力學習唱高音@@
會否成功,就要看我能下多大決心@@
12月之前,我要學識高音!!!!
呢次我係我人生的第一次歌唱比賽,我好鬼緊張>o<
但同時我都好比心機,我相信自己的能力.......
(路過都比個cm._.)