人的心....真奇妙
人和人的界限,最長可以有個盡頭嗎?
ivanycc
暱稱: 螢火蟲
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
戰爭
-----生日day-----
--------不知道什麼感...
--------月亮係邊?---...
--------烏云--------
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 671
今日人氣: 3
累積人氣: 2921
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 23 日  星期一   清涼


人,經常黑白不分... 愉快 分類: 未分類

有d人,好鐘意玩弄別人的關係,見到人地好果陣,就心有不甘,於是就用計令人地分開

可是,二方往往都黑白不分,於是一段大好關係就此破裂......

過往我有過一樣的經歷,當時大家都比果個人厄左,之後無理對方...

過左2年之後,件事淡左,我地傾番先發覺比人厄左-3-大家都好笨.....浪費左二年時間去嬲......

做人有時真係要頭腦清醒一d,邊個係黑,邊個係白,分清楚d好......

(今日真幸運,行行下都可以仆低=.=")






訪客留言 (返回 ivanycc 的日誌)


S1uT1nq 於 2009-11-24 09:42 PM 發表:
cm>ww
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx for cm=]
Posted at 2009-11-25 09:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



connie_hei 於 2009-11-24 06:58 PM 發表:
好同意呀~~
cm+
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝=]
thx for cm=]
Posted at 2009-11-25 09:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kim_Yim 於 2009-11-24 04:56 PM 發表:
commenT foR YoU.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx for cm(:
Posted at 2009-11-25 09:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ka_v3v 於 2009-11-24 12:03 AM 發表:
cm到~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx你個可愛的cm=]
Posted at 2009-11-24 12:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]