今日一點鍾先起身,可能琴晚4點先訓的原因........
起身落去同ar媽食m記,之後去左shopping,買左件灰色外套,黑色牛仔褲,仲有條頸巾.
仲未買對鞋~_~唔知高人著咩色鞋好睇d呢~_~
有個好朋友呢排入左醫院,希望佢快d好番la------------
今年聖誕有乜do?去海灘玩?去星光大道?定係係屋企訓覺呢~_~?
夜了........先訓一會......