今日一早起左身,去左食早餐---------好奇怪,未食野之前肚痛,食完之後無事=.=""
食完野去左mk買野@v@!!等左甘多日,終於買左我想要的鞋了^ ^v
對鞋黑白色,最衰唔識post相,唔係一定post上來@@!!
天氣點解甘泠嫁......打緊機果陣手震按錯制,關左game=.=
下午同朗同埋強鋤大dee,係甘贏@@難道我係賭神?xdd
(唉....究竟咩事ar.....自從果日之後你就怪怪的,難道真係連同我講野的小小時間你都覺得係浪費嗎?)