哈哈!我都好耐無打啦!sorry牙,因為我無野可以打牙,有都好少,今日同周+wai去shooping牙,不過唔可以去太耐牙,佢去得太耐佢牙媽會鬧佢牙!走走下覺得好悶,之後call牙張xx啦問佢去唔去唱k,佢話佢牙媽唔去!
佢都唔去喎之後我們維有去mdl食野,傾下計咁啦,打打下有好多野打牙,可能係因為好耐無打啦!不過我今日真係真係好想唱k牙
好想好想牙!+wai頭髮少左好多
同直左好多牙!差5多到6月7日啦!好想快d牙好快就有$啦!6月7日我會勁開心的,哈哈打左好多啦!都ok啦!明天唔知打定係唔打好!今日打左好多!
記得睇完留言牙!thx牙
|