


|
/\/\* |
| 2006 年 5 月 30 日 星期二 | ![]() |
今日1起身打機**嘻嘻,,.. 打到1點幾冇打啦* 要返學>v<約左欣* 要你咁早唔係太好意思....-o- 行返去啦之後,,..*欣去左tolIET搵羅文* 羅文帶左con牙@o@**好令牙!! 嘻嘻*成個唔同唒** 見到涼亭|/\/\* 陪左我一陣*,,...之後我去返hall* d miss好令囉著到,,... 採排**食飯**唔洗錢@o@*呵呵 食完食打左比亮牙>o<**傾左陣,,..*佢今晚又要返啦....\\ 又話會放左打比我wo**估佢唔會架啦*bc今日冇雨落**佢一定打波打餐飽* 正式果時**幾好牙*/\/\負責拎獎比人* 企左好耐下>/\<*好累牙 完成了我既任務-v-* 入返去坐**累死我啦**見到羅泳,,...走果時* 等埋佢*之後陪佢食野*見到老婆*魚*慧,,..思,,...穎 sure*可君,,..*則則同埋羅泳牙妹都落左黎* 仲見到爸爸b*牙>o<*嘻嘻 打比亮啦*佢聽電話果時好惡牙,,..>/\<果時好唔開心啦* 飲左杯野...// 傾左陣就返左去啦*>/\<唉....,, 等你電話>/\<*不成功..,,* 喊左陣>/\<* ps,,..* 亮*唔知你係咪真既*不過我係好認真囉,,..好想睇你張相,,]]" 嬲牙>/\<***你唔想我打比你*你同我講囉*,, 只此一次牙*!! |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 139 | » |