|
|
EvY 之家~~  |
|
今日本身諗住蕉早去番工,
之後因為落雨所以冇去,
咁就冇左一個搵$ o既機會,
算啦.....
晏d去左 蕎子 家*2
狂玩戈"舊"野 (貼鏡戈d..)
超好玩~
8月11號"向北京出發"
有d 驚地.....
不過又有d 興奮...= ="
因為咁大個女第一次離開丫媽,
係5日 5日5日呀!!!!!!!!!!!!(痴痴地.. BY: EvY= =")
EvY 問我食唔食蕉......
咁我梗係冇食na~
醒le~? (無奈中...... BY: EvY)
唔講啦~
閃了, byebye
|
日誌出爐時間: 2008-08-05 05:19 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | »
|