|
|
| 烏比姐. 生日爆快樂丫 x) |
|
因為琴晚好夜訓 既關係
今焦上堂超眼訓
無無聊聊咁過左一日
放左學之後
好多人都一齊幫烏比姐慶祝生日
場面超感動丫
搞到我都叉d喊左
係e度同烏比姐講聲:
生日爆快樂na x)
Bell左之後
同A米+小龜番青交
乜都練一餐
拉左新世界+卡門
仲有好多好多歌
超鐘意丫
7點幾就閃番屋企`
END
|
日誌出爐時間: 2009-10-23 10:02 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 113 | »
|