|
|
| 2009-07-04 |
|
太好了' xD~...
辛苦左咁喇,,
終於可以同考試講閉閉lu....(^0^)/'
巧開心哦'=]]~...
星期五朝早一考完試,,
成班人一齊係到狂歡~
氣氛h!Gh到爆燈哦'xD....
---------------------------------------------------------------------------
今日去左行街街~
買左巧多東東哦' :)
買左一個袋仔....
其實都唔知買尼做乜ga~
不過真係超kawaii呀~~
上面超多小雞lo~..
唔打lu~閉閉你條尾' :D
俾個靚靚袋你睇下la~~

|
日誌出爐時間: 2009-07-04 09:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 113 | »
|