|
|
狂反''=]  |
|
今朝早有樂理測驗''
搞到我巧早就要飛番去測驗lo~..(巧煩呀)
之後去左毛毛家家反''=)
反左一陣,,
就去紙巾家家~~...(哈'2 巧貪反哦)
跟住夜晚仲一齊食野添''=]
唔打喇-----閉'2~
________________________________________
哈哈''...剛剛去論壇到睇一個post''
哥個係比人投票邊隻軟糖最受歡迎的說:
咁阿靜就係到同大家分享下啦~
原來/...
No1: 可樂樽
No2: 煎蛋
No3: 沙可樂樽
________________________________________
CM PLZ
|
日誌出爐時間: 2009-04-18 10:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 113 | »
|