|
|
我剪左頭髮呀~  |
|
琴日晨咁早就有人黎我家*2拜年~
逗左6o0蚊利是仔...(h0Ho^0^)
之後晏d就跟左媽子出舖'頭'.,.,
到左3點左右...就去左食p!zzA..(YummY~)
食完p!zzA, 就去左剪頭髮.._..
好彩唔係剪左好多姐....><
正係收溥左d...
好彩~~ 叉d嚇死我喇~~
_____________________________________
今日係年初三...祝大家新年快樂!!
同埋逗多d利是添~!~
|
日誌出爐時間: 2009-01-28 11:20 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 113 | »
|