|
|
終於有覺好訓la~~  |
|
HOHO~太開心la~~
我終於有覺好訓la~~
我今日零晨3點同我ar哥講bye bye!!
佢終於番美國la~~
仲留埋部NDS俾我添..hoho!! (算佢la)
太好la~~
唔洗成日再聽佢係到唱歌la..(勁爆難聽個隻)
終於可以脫離佢個魔爪la~~~
但係佢暑假又番番黎.....
又要對住佢...
救命呀!!!!!!
Over, oVer~~有冇人救我下我呀???
|
日誌出爐時間: 2009-01-07 01:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | ... | 113 | »
|