| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2006 年 7 月 9 日 星期日 |
 | |
| MOMO`生日大快樂! |
9/7
我一早就打比C問佢出唔出去.... THEN 打比7問佢啦`好快就到1點了!!
兩點要出到去 我1:30到係CF車站等77 有車就上LU 兩點幾到左 好彩冇遲到`MOM,MIKO,薑比我地遲
出左去西9對面果邊食SUSHI` 去西9諗住打機`超多人! THEN 搭車出去
我+7+薑+AU係太子HEA``MIKO塔番過黎太子`AU入去搵佢
`MIKO喊呀 最後YANSIU同MO佢地都番番黎`
最後塔車去TST`行左陣先去到科學館`
好好玩呀!! 玩左好耐`1930到走`
有個外籍佬問77有冇電話呀
唉!佢比YANSIIU 話 THEN YAN姐`禁 1禁就有野飲出
出去等車`又有條外籍人仕問77路喇!!
要去YUEN LONG WOR` 等左好耐先有車`同77係車度傾計
,THEN番 HM!
|
| 刊登時間︰2006-07-10 11:26 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 75 | »
|