| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2006 年 5 月 1 日 星期一 |
 | |
眾係要對住d 功課 lo~~~  |
琴晚做功課做到好夜ar...所以開左收音機聽~我成日都聽新香舊俱樂部ga~不過返學就難d 喇~
呀Box同呀Sam(其實眾有呀Ben)真係估佢唔到~笑到我眼水標ar~我又騖慒到我媽咪訓覺~又要笑到冇聲wo~
喺度死忍...越忍越想笑...勁白痴lo...

今日被朱恩個來電慒醒~佢就唔好彩喇~本身佢較定个鐘到左12:00同我say 生日快樂~但最衰个電話la...
竟然唔通wo~!佢話打左好多次喇~(好la...見你咁有誠意...俾你做第二个la~哈哈~!)
朱恩同我講oten冇事ar~只係天妒英才~所以被人"線"左一禍姐~唔怕la~有真材實料駛乜怕冇請wo~
大把人爭住請la^^~聽到佢冇事經已心滿意足喇~希望佢樂觀面對la~i will always support you~!
呀叔教我~要做事成功~就必須有3大秘缺~1. Talent (天才)唔係=神童ar~係天生我才~
2. Discipline (紀律) 有紀律先至有責任心~唔好半途而廢~3. Consistance (持久性)~佢唔鼓勵我吔做事大上大落~
咩都要平均d~因為大上得...就大落得...(佢講中我弱点,我成日臨尾衝刺...時間迫到理黎先做 ~)
|
| 刊登時間︰2006-05-01 02:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 4 月 30 日 星期日 |
 | |
| 好多功課ar>< |
唉...d 功課做極都做唔完...好彩我眾handle 到~我唔想第2日見報呀~

今日我生日~雖然要留喺屋企做功課~但算la~今年都冇咩野值得慶祝~亦冇話特別開心~
但我管唔到琴晚ruby 來電同我say生日快樂~佢係第一個呀...雖然我吔e +各有各既路要走~
但我們彼此也很念舊情~我会把這份友誼好好珍藏~近排有好多朋友生日~有呀Li , 奶妹 , 呀雅...
希望佢吔大一年又有新既去向la~唔好再以為自己眾細个就大晒~糊裡糊塗過日子~係時候要諗吓自己有咩目標喇~
近排好冇mood~因為oten走左~以後点算呀?! 係佢~我d 英文先有進步~唔好話好叻la~起碼有信心講la~
份卷pass已經好大鼓勵架喇~不過"無須要為失去了的執迷"讀書始終靠自己~No pain ; No gain~
如果唔係变左依賴~咁就唔係禁好la~距離大考眾有2個月><考試簡直係一念天堂, 一念地獄~
|
| 刊登時間︰2006-04-30 08:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|